Tot el que està escrit aquí és obra de Jere Soler

Si voleu veure l'altre blog que tinc feu click:

Wednesday, May 14, 2008

Concurs d'e-poemes de La Vanguardia

.


Avui mateix m'he assabentat que ja està en marxa el VII Concurs d'e-poemes de “La Vanguardia” en el qual vaig tenir la sort de quedar tercer l'any passat.
Suposo que hi participaré, bo i que el fet d'haver quedat ja tercer una vegada és possible que em posi les coses més difícils.
La quantitat de gent que hi participa fa basarda.
No obstant això, hi ha un premi segur: la satisfacció de crear bellesa; perquè diguin el que diguin, ni que la poesia pugui arribar a expressar, alguna vegada, alguna realitat fosca, la poesia sempre serà bellesa.
Us deixo el poema amb el qual, l'estiu passat, vaig guanyar la "tele" de la fotografia de més amunt.

Batec vital de mots color d’estrella.
Alè de mar enllà, carrers endins.
Ventall de pells d’arreu, obrint camins.
Sentors de fum, de sal, de pa i canyella.

Bleix de l’artista per la caramella,
inflant l’ampolla amb traços coral·lins.
Aiguabarreig de somnis llibertins
pels plecs colrats del cos d’una donzella.


.

3 comments:

Rebecca Opetsi said...

Hallo helenic
Thanks so much for the nice article.

Greetins from Nairobi
Rebecca

Oko said...

gràcies per el comentari. quina gràcia, saps? ahir em vaig adonar que n'escriuria una història, d'aquest sòmni.

m'agrada com escrius, i més com et descrius! el goig de...

sort amb el concurs de e-poesia, helènic glauc!

Anonymous said...

No m'estranya que et donessin un premi el 2007. El teu poema és un recull de paraules/sons als quals has posat música i ritme amb un resultat excel·lent. En uns pocs versos fas despertar imatges que poden ser molt variades segons com es percebeixin.