Tot el que està escrit aquí és obra de Jere Soler

Si voleu veure l'altre blog que tinc feu click:

Wednesday, April 21, 2010

Cala Fonda o Waikiki (Haiku)

.


Sol al brancam,
besllum de verd al bosc;
comença el dia.

A dalt, l'atzur,
la brisa bufa on vol;
el fat ja nia.

La mar al fons,
sorra a l'esparagol;
el temps confia.

Ona de pols,
sanefa de l'oreig;
la platja és viva.

Crida l'infant,
la riba encén la llum;
l'instant s'estira.

Gavina d'or,
el llom daurat del mar;
el cor respira.

Penyal ambrat,
barret de pins i bruc;
la cala brilla.

.
.
.

2 comments:

Núria said...

Bé, suposo que cadascú té el seu lloc preferit. Jo sóc més de Costa Brava, concretament de l'Alt Empordà, i, tot i que aquesta cala al costat del bosc és maca i acollidora, no puc evitar comparar qualsevol platja on vaig amb la meva estimada cala del Borró.
En fi, en la varietat hi ha el gust diuen, no?

noves llunes said...

Em sembla una magnífica cala on...

"Els pins baixen a la vora
per a remullar-se el peus..."


Salut!