Tot el que està escrit aquí és obra de Jere Soler

Si voleu veure l'altre blog que tinc feu click:

Friday, March 2, 2012

Me'n vaig a passar uns dies al Palau de Marivent!

.
.
Aquestes vacances he pensat que aniré a passar uns dies a Marivent, al palau; després agafaré el Fortuna i navegaré una mica pels voltant de Mallorca, a la recerca de cales amagades; una de les meves passions és arribar a racons salvatges als quals no s'hi pot accedir a peu. 
Ho podré fer sense problema, perquè tant el Palau com el iot Fortuna són patrimoni públic, ja que formen part del patrimoni històric nacional, i per tant no són dels Reis d'Espanya. Els Reis d'Espanya, tothom ho sap, no tenen res, no posseeixen béns immobles; viuen, com tothom sap també, en l'austeritat i en un continu servei a l'estat. Així doncs, demanaré tanda per anar a Marivent uns dies amb la meva dona i els nens. Tinc entès que les despeses del palau les paga el govern de Balears, però ja me n'asseguraré, perquè amb les retallades, si em féssim pagar la llum o l'aigua, no sé si podria afrontar-ho; però ja dic que em penso que ho paga el govern de Mallorca. Potser aviso uns quants amics, per si volen venir, ja que es veu que dins de Marivent hi ha com una mena d'annexos pels fills dels reis; no és que els annexos pertanyin als fills dels reis, no... perquè ja he dit que la família real no posseeix res, però normalment la fan servir ells per des-estressar-se. Ja buscaré la manera d'avisar els fills dels reis per tal que no hi vagin els dies que passaré jo allà amb les famílies dels meus amics; res... seran uns dies i prou, tampoc no vull molestar, perquè segur que algun altre ciutadà també hi voldrà anar, i tots no hi cabem. 
.

3 comments:

Sergi said...

Que vagi bé per Marivent! Ja ens ensenyaràs les fotos!

gypsy said...

Jo, m'agafo tanda pels annexes. Som quatre, dos adults i dues noietes de setze i dotze anys. No mengem massa i som nets.
Aixo sí, que sigui segur que no es paga la llum ni l'aigua, si no ens obrim, eh?

Molt bo, dissortadament, massa real.

PD: jo, no poso l'origen de les imatges al blog, les robo directament del núvol interplanetari de Mr. Google. Suposo, que és més probable que vagi jo a la presó per aquest fet, que no d'altres persones que tan sols estafen xifres milionàries a tots els contribuents. I és que la vida està muntada d'una manera força estranya. Si algú ho veiés des de fora, com els extraterrestres del Polònia, no s'hi sabria avenir a tot el que es fa injustament i es permet fer-ho emparats per la Justícia.

Cristina Balaguer said...

Doncs potser si que seria hora de que tots els ciutadans ens apuntessim a una llista per poder gaudir de tots aquests béns públics, ja que per altres bandes comencem a patir les retallades en altres béns també públics i més necessaris. Ja que per calefaccions, llibres i centres escolars no hi ha diners, o que tampoc n'hi ha per la salut, potser anem tots a Marivent a veure si les ones ens inspiren i ens desperten les neurones, i les aigües salobres ens curen el reuma mental en el que pressumptament ens volem sumir.