Tot el que està escrit aquí és obra de Jere Soler

Si voleu veure l'altre blog que tinc feu click:

Wednesday, October 23, 2013

Som dos. (Carta a l'amic/amant. Carta a l'amiga/amant)



És el teu mot, amic, senzill com el so d'un torrent enmig de la solitud del bosc; pots estar en silenci al meu costat sense que aquesta situació ens violenti. 
No dus màscara. 
No et mostres dur. 
No et disfresses. 
No pretens convèncer-me de la teva visió. 
No em vols salvar de res. 
No em lligues. 
No suposes fidelitats a formes, indumentàries, protocols o gests. 
No em jutges. 
No em dibuixes. 
No m’alliçones. 
No em retreus les imperfeccions; m'estimes com sóc.
No entens la vida com una constant correcció, acceptes el bri de caos que ho fa tot lliure i màgic.
No és necessari que t’agradi com vesteixo, com camino, com visc. No és necessari que m’agradi com vesteixes, com camines, com vius. 
Te'n vas quan vols sense que sigui necessari que t'acomiadis. Me'n vaig quan vull sense que em calgui acomiadar-me de tu. 
No haig de pensar, per força, com tu, en res; no has de pensar, per força, com jo en res. 
Puc tenir la casa desendreçada. M'és igual com tinguis la teva casa. 
Pots tenir més amics a banda de mi. Puc tenir més amics a banda de tu. 
Poden passar mil anys i em tractes igual de bé com el primer dia, perquè tractes bé tothom, no pas perquè sigui amic teu. Poden passar mil anys i et tracto tan bé com el primer dia, perquè tracto bé tothom, no pas perquè siguis amic meu. 
No m'imposes allò que haig de sentir; no haig de sentir el mateix que tu perquè et sentis bé; no passa res si no sentim el mateix; en tenim prou amb caminar l’un al costat de l’altre, i si en algun moment no volem caminar l’un al costat de l’altre, tampoc no passa res. 
La teva vida i la meva són dues vides. Tu i jo som dues carns, Tu i jo som dues veus. Tu i jo som dos, i som lliures. Tu i jo som dues identitats, i per això som lliures. I per tot això estem de debò junts, perquè només ens uneix la voluntat d’estar junts.


1 comment:

Argentina said...

Jeremies m'ha agradat molt tota l'exposició que has fet. Completament d'acord.
A més voldria recalcar que moltes vegades l'amor sense una amistat verdadera no funciona, s'acaba abans.
Jo ja he celebrat les noces d'or i si no haguéssim tingut una amistat profunda, ben segur que no hi hauriem arribat.