Tot el que està escrit aquí és obra de Jere Soler

Si voleu veure l'altre blog que tinc feu click:

Tuesday, January 16, 2018

Territorialisme


Elefants marins lluitant pel territori. Image from wikipedia of Michael L. Baird. CC-BY-2.0
.
.
.
Això és meu, allò és teu. 
Això ja ho ensenyo jo, 
i allò ja ho ensenyes tu. 
I et pixes com els gossets 
als límits dels teus terrenys. 
Funcionariot! Funcionariot! 
Amb cara d'estaquirot! 
Les normes tot ho dissenyen, 
perfecte quadre d'honors! 
Aquí comença el teu regne, 
amb l'ego tot banyat d'or; 
i si és llautó se li assembla, 
la llei ho permet i tot! 
Funcionariot! Funcionariot! 
Fins et poses de puntetes 
per semblar més alt que jo. 
Se't menja l'enveja i omple 
el teu cap d'un núvol fosc. 
Arreu veus competidors 
que volen robar-te el lloc.
I així va passant la vida 
tu sempre cabrejadot!
Valorant fins a quin punt
el teu jo s'estén pertot.
Vols dir que no somriuries
si no visquessis amb por?
Que no hi ha línies vermelles
hi ha portes, braços i ponts
i la saviesa que és una
si la mires amb amor.
Res no és teu i si t'hi arrapes
se t'escaparà del tot.
Funcionariot! Funcionariot!
no posis portes al bosc!

  

No comments: