Tot el que està escrit aquí és obra de Jere Soler

Si voleu veure l'altre blog que tinc feu click:

Monday, August 17, 2020

Cada bri de l'amor

 


De sobte, t'assabentes que algú ha marxat, algú que tenies molt en ment, però que no coneixies prou com perquè t'informessin de la seva partença. I penses què feies en el moment que se'n va anar. I recordes un somriure i una mirada.
Conserves com un tresor els seus mots i els seus sons. I veus que la vida és un dibuix meravellós a la sorra d'una platja; dura un instant, però té un valor infinit i un sentit ple.
Tot està fet de realitats breus i bellíssimes que arriben i se'n van. Sense aquests miracles fugissers no hi hauria existència. Res és segur. Res és perfecte. Però tot és bell, i en cada cosa sempre hi ha més amor que altra cosa.
Tenim por, i tindrem por, però tant se val si hi ha amor. Tot passa, però tot és infinitament bell i valuós.


🔆🌈🔆

El dia 21 de juliol, a la tarda, jo era a la platja i vaig pujar un moment a la tenda (al càmping) a buscar la guitarra. Vaig tornar a baixar a la sorra, vaig treure la guitarra de la funda, vaig començar a improvisar i taralejar sons amb una gravadora de so al costat, i em va sortir d'una tirada aquesta melodia senzilla. L'endemà, al mateix tros de sorra a on havia trobat aquesta melodia, vaig pensar la lletra.
Algunes setmanes després he sabut que aquell mateix dia en què vaig trobar aquesta melodia, algú se n'anava, una ànima plena de música i de vida. És per això que d'ara endavant aquesta cançó anirà lligada a un record, i la considero un regal.
A l’horitzó, el cel fa un petó a la mar
prenc el timó, m’empeny el vent sobre el blau
cada bri del camí, serà el destí.
foc al cor, llum als ulls, aigua i sal.
L’onada ve; va amunt, es trenca i es mor.
Dura un instant, som un somriure fugaç.
Cada bri de l’embat, serà el destí.
Foc al cor, llum als ulls, aigua i sal.
S’encén l’estrella, la nit descobreix la llum.
Sense cap mot, sóc molt a prop, i ho tinc tot.
Cada bri de l’amor, serà el destí.
Foc al cor, llum als ulls, aigua i sal.
(Registrada al Registre de la Propietat Intel·lectual)

No comments: