Tot el que està escrit aquí és obra de Jere Soler

Si voleu veure l'altre blog que tinc feu click:

Sunday, July 18, 2010

Algunes imatges més de les fondàries de La Mora












Avui hi hem tornat, i ja vaig advertir que potser afegiria alguna imatge més.
Les condicions han estat una mica més feixugues, perquè la mar estava molt esverada; però també hi tinc una mica més de pràctica i he descobert que els contrallums sota de l'aigua també s'han de tenir en compte. Els peixos, a més, m'han reconegut, i no m'han tingut tant de respecte com ahir (no s'allunyaven de mi).

.

1 comment:

Empar said...

Aquest estiu en Roger ens ha demanat una càmera per fer fotos submarines, i li hem dit que aquest nadal li regalarem. No estàvem segurs de la qualitat de les fotos, però ara veient les teves ens fa molta il·lusió també a nosaltres.