Tot el que està escrit aquí és obra de Jere Soler

Si voleu veure l'altre blog que tinc feu click:

Monday, January 14, 2008

Canell trencat


M'he trencat el canell.
Tinc fotuda la mà dreta.
Tot això ho faig amb l'esquerra.
Escric lent com una tortuga.
Hauré de reposar uns mesos de prosa.
Em dedicaré a la poesia, a fer guions de futurs relats, i a llegir.
Crec que m'anirà bé, em feia falta llegir.
També aniré a buscar els premis de les 9 obres que tinc presentades arreu, cas que les guanyi.
També em sap molt greu no poder treballar, em calia fer entrevistes amb pares. Miraré si és possible legalment, almenys, fer les entrevistes estant de baixa.
Ens veiem per aquí.

2 comments:

gypsy said...

Un petó molt gran, MOLT!, ets un cel de persona, penjar això aquí, és fantàstic!, no et preocupis pels pares, segur que amb un profe com tu seran comprensius. Tothom escriu la seva història dia a dia i tu tens una coherència absoluta de fet i pensaments. Almenys jo amb aquests anys, ho he copsat així!.
Recollir premis enguixat té el seu encant d'escriptor aventurer!!

Una abraçada i molts ànims!, passarà ràpid i bé, tens raó, la poesia guanya unes hores, uns dies o mesos de la teva ànima irrepetible!.

gyps

Laura said...

Jeremias, abans et dic que t'hi posis amb la poesia, abans et trenques el canell!

Ànims i aprofita aquests dies per llegir que, de fet, és d'on bevem tots per escriure.


Una abraçada!